خالق بیت کوین

ساتوشی ناکاموتو فرد یا گروهی بود که خالق بیت کوین بود و ایده اولیه بیت کوین را راه اندازی کرد و چنین شبکه‌ای را ایجاد کرد. تراکنش‌های بیت کوین با وجود پستی و بلندی‌هایی که در مسیر خوn داشت، توانست بر همه آن‌ها فائق بیاید و در این زمان بود که بیت کوین نفس راحتی از دست هکرها و حمله  کننده کشید.

با وجود گذر از سختی‌ها اما چنین به نظر می‌رسد که بیت کوین نمی‌تواند بدون چالش باشد (دیگر شبکه‌هایی که ارز دیجیتال را خرید و فروش می‌کنند مشکلی ندارند و تنها خود بیت کوین اصلی است که چالش‌هایی را تجربه کرده است) به همین دلیل زمانی که در سال 2011 ساتوشی ناکاموتو ناپدید شد نظریه‌های متفاوتی در این زمینه شکل گرفت که یکی از این نظریه‌ها در این مورد بود که هر کدام از این نظریه‌ها را بررسی می‌کنیم.

از نوشته‌هایی که متعلق به ساتوشی ناکاموتو است می‌توان این برداشت را داشت که وی بسیار روشن و دقیق بوده است و این تفکر را دارد که تنها یکبار حق زندگی کردن دارد و بهتر است برای موفق بودن، خلاف جریان آب شنا کند تا به ساحلی زیبا و بکر دسترسی داشته باشد.

با وجود اینکه چنین شخصیتی را می‌توان از این فرد یا گروه دریافت کرد، می‌توان به این موضوع اشاره کرد که این احتمال وجود دارد که با برنامه ریزی و هماهنگی قبلی دست به این تصمیم زده است که در این مورد می‌توان به این موضوع اشاره کرد که پست‌هایی که قبل از رفتنش نیز در شبکه قرار داده است، مانند دیگر پست‌هایی بوده است که او همیشه قرار می‌داده است و حاوی موارد آموزشی بوده است.

بیت کوین

ارتباط ناپدید شدن به ویکی لیکس

در مورد ناپدید شدن خالق بیت کوین نظریه‌های متفاوتی وجود دارد که نظریه ارتباط ناپدید شدن به ویکی لیکس یکی دیگر از نظریه‌هایی است که می‌تواند واقعی و حقیقی باشد.

در این نظریه به این موضوع اشاره شده است که با استفاده از تمایلاتی که در او برای کنترل احساسات وجود داشت و با توجه به نوشته‌هایی که در این زمینه وجود دارد می‌توان گفت که از هجو گویی و بیهوده نویسی بیزار بوده است و نوشته‌هایی که متعلق به او است او را در ذهن، انسانی که کارهای زیادی برای انجام دادن دارد و زمان کمی‌دارد، تلقی می‌کند.

با وجود اینکه ادب یکی از عناصر بسیار مهم در نوشته‌های این فرد یا گروه بوده است می‌توان به این موضوع اشاره کرد که در پست‌های اخیر او نشانه‌هایی از ناراحتی وجود داشته است که در مورد ویکی لیکس بوده است و از آن به عنوان فردی که با دست کردن در لونه زنبور، راه حمله آن‌ها را به بیت کوین باز کرده، یاد کرده است که باعث می‌شود ناپدید شدن ساتوشی ناکاموتو، منطقی به نظر برسد.

یکی از موضوعاتی که در این زمینه می‌تواند مهم باشد این است که ساتوشی ناکاموتو علاقه به این داشته است که افرادی مدیریت بیت کوین را به عنوان یک شبکه متن باز به عهده بگیرند و همگی برای بهتر شدن این شبکه تلاش نمایند.

او از این موضوع نیز رنج می‌برد که برخی از سامانه‌های خبرگذاری از ارزهای دیجیتال به عنوان ارزهای دزدان دریایی نام می‌بردند و چنین فکری را در مورد ارزهای دیجیتال در ذهن مردم قرار می‌دادند.

بیت کوین

بعد از اینکه این متن از سوی ساتوشی ناکاموتو پست شد، به وی اطلاع دادن که برای صحبت در مورد موضوعی که مربوط به سازمان سیا است، از او دعوت شده است که بعد از این موضوع، ساتوشی هرگز جواب نداد و ناپدید شد.

ارتباط با سازمان سیا، موضوع شخصی، ناپدید شدن نمادین و نظریه آخر عدم نیاز بیت کوین به خالق خود بوده است.

ساتوشی هر کسی یا کسانی که باشد، زندگی شخصی دارد و ممکن است که زندگی شخصی برای او مشکلاتی را ایجاد کرده باشد به عنوان مثال، ممکن است مواردی مانند آسیب دیدگی، مسئولیت‌های حرفه‌ای یا خانوادگی منجر به ترک او از بیت کوین شده باشد.

با وجود این که ساتوشی در زمانی که وجود داشت یا بهتر است بگوییم تا زمانی که ناپدید نشده بود، نیز ناشناخته بود در این مورد می‌توان به این موضوع اشاره کرد که اکنون که ناپدید شده است، تنها خودش می‌دانسته که چه کسی است و اطلاعات دیگری در این مورد در دسترس نمی‌باشد که در این مورد می‌توان به این موضوع اشاره کرد برای همیشه برای ما گنگ و نامفهوم ماند برخی از نظریه‌ها در این مورد نیز وجود دارد که او دیگر زنده نیست.

بیت کوین

می‌توان گفت که بیت کوین ابتدا نماد بوده و سپس ایجاد شده است زیرا تمام چیزهایی که در شبکه بیت کوین وجود دارد، نشان از این می‌دهد که بیت کوین، مجموعه‌ای از نماد‌ها بوده است که در این مورد می‌توان گفت حتی خالق بیت کوین نیز خود را به صورت یک نماد معرفی کرده است که حتی نمی‌دانیم گروهی از افراد است یا یک فرد.

از  آنجایی که خالق بیت کوین فردی مذهبی به نظر رسیده است می‌توان به این موضوع اشاره کرد که با استفاده از روش‌هایی که در این زمینه وجود دارد و مطالعه کتب مذهبی این امکان وجود دارد که زمانی که بیت کوین به بلوغ رسیده است، ساتوشی ناکاموتو طبق این بند از کتاب مقدس آفرینش “و در روز هفتم خدا کار خود را تمام کرد و استراحت کرد” می‌توان گفت که ساتوشی نیز به استراحت می‌پردازد.

با وجود اینکه زندگی خالق بیت کوین و مخلوقش ناشی از نمادهایی است در این مورد می‌توان به این موضوع اشاره کرد که با استفاده از نماد‌های مذهبی که در این مورد وجود دارد، طرفداران او منتظر ظهور بیت کوین نسل جدید هستند.

نظریه آخری که در مورد ناپدید شدن ساتوشی ناکاموتو می‌گویند، این است که ساتوشی بیت کوین را به یک حدی رساند و بعد از این، بیت کوین را به افرادی که می‌توانستند آن را اداره کنند سپرد، و در ایمیل‌های آخر خود چنین عنوان کرده است که جای بیت کوین پیش بقیه خوب است.

ساتوشی را مانند مادری می‌توان دانست که بیت کوین را ایجاد کرد و در این مورد می‌توان گفت که او تا حدی از فرزند خود مراقبت کرد و اکنون که می‌تواند خودش را به رشد برساند، دیگر از او نگهداری نمی‌کند که در این مورد می‌توان به گفته‌هایی از او که ناشی از انجیل و تورات نیز است اشاره کرد.

ساتوشی تمام کارهایی که در این مورد انجام داده بود را به اتمام رسانده بود و بودن او برای بیت کوین می‌توانست این شبکه را به فرزندی تبدیل کند که  تا آخر عمر نیاز به مادر خود دارد و نمی‌تواند رشد کند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *