• صرافی ارز دیجیتال

خدمات صرافی ارز دیجیتال چیست؟

صرافی ارز دیجیتال سیستمی مشابه بورس اوراق بهادر دارد که خریداران و فروشندگان به صورت لحظه‌ای معاملات خود را انجام می‌دهند. در صرافی ارز دیجیتال قیمت ارز مشخص می‌شود، اگر تقاضا برای خرید زیاد باشد، قیمت افزایش پیدا می‌کند و اگر میزان تقاضا کم باشد قیمت ارز پایین می‌آید.
تحلیلگران با توجه به نوسانات قیمت‌ها، ارزش پولی بیت کوین و سهم بیت کوین در صرافی‌های ارز دیجیتال برای خرید و فروش تصمیم‌گیری می‌کنند. بشر همواره به دنبال استفاده از ابزارهایی جدید برای سرمایه گذاری می‌باشد که برای این منظور روش‌های زیادی وجود دارد، از جمله روش‌های رایج خرید طلا و جواهرات است، اما در عصر حاضر بعد از اینترنت به وجود آمدن بیت کوین‌ها یا همان ارزهای دیجیتالی تحولی عظیمی برای سرمایه‌گذاری ایجاد کرده است. صرافی ارز دیجیتال بستر مناسبی را برای مشتریان و به منظور مبادله‌ی ارزهای رمزنگاری شده فراهم می‌کند.
در حقیقت صرافی ارز دیجتیال نوعی کسب و کار است که با ظهور ارزهای دیجیتالی ایجاد شد. کار صرافی ارز دیجیتال با خرید و فروش ارزهای رمزنگاری شده آغاز می‌شود و بستر امنی را برای مشتریان فراهم می‌کند تا به مبادلات ارزهای دیجیتالی و بیت کوین بپردازند. ارزهای دیجیتال که دارایی دیجیتال محسوب می‌شوند به کمک علم رمزنگاری امنیت آن‌ها تضمین می‌شود.
محبوب‌ترین ارزهای دیجیتال طی چند سال گذشته بیت کوین‌ها هستند که خرید و فروش خوبی در صرافی‌های ارز دیجیتال داشته‌اند. تراکنش‌های بیت کوین در صرافی‌های ارز دیجیتال انجام می‌گیرد.

صرافی ارز دیجیتال

سایت فیس ارز ارائه دهنده خدمات آموزشی خدمات مشاوره‌ای ارزهای دیجیتال آماده‌ی راهنمائی و خدمت‌رسانی به شما عزیزان می‌باشد.

به چه صرافی ارز دیجیتالی اعتماد کنیم؟

داد و ستد ارزهای دیجیتالی در صرافی ارزهای دیجیتال انجام می‌گیرد. امروزه صرافی‌های زیادی در حال فعالیت هستند و از طرفی کلاهبرداری‌ها زیاد شده است و تعداد صرافی‌های تقلبی رو به افزایش است. پیدا کردن بهترین صرافی ارز دیجیتال معتبر کار کمی سختی است. اما جای نگرانی وجود ندارد، با شناخت ویژگی‌های صرافی ارز دیجیتالی می‌توانید بهترین صرافی که خدمات خوبی ارائه می‌دهد را برای خرید و فروش بیت کوین و ارزهای دیجیتالی پیدا کنید. صرافی ارز دیجیتال باید شهرت خوبی داشته باشد و برای هر خرید و فروشی کارمزد کمی دریافت کند البته میزان کارمزد صرافی ارزهای دیجیتالی به نوع تراکنش بستگی دارد، با این حال میزان کارمزد باید به صورت شفاف عنوان شود.
همچنین باید معاملات را در سریع‌ترین زمان ممکن انجام دهد و سیستم پشتیبانی قوی داشته باشد تا در صورت بروز مشکل، راهکارهای درست و خوبی ارائه دهد. یک صرافی ارز دیجیتال معتبر کلیه‌ی دسترسی‌های خرید و فروش را برای شما فعال می‌کند. با این حال مهم‌ترین ویژگی‌ برای صرافی ارزهای دیجیتالی داشتن امنیت است که سبب اعتماد کاربران می‌شود. برخی از صرافی‌ها از سرویس‌های ویژه برای امنیت حساب کاربران استفاده می‌کنند. برخی از صرافی‌های بسیار معتبر عبارتند از صرافی بیس و صرافی کراکن. صرافی‌های ارزهای الکترونیکی که خرید و فروش بیت کوین را بر عهده دارند برای پیشگیری از فعالیت‌های مجرمانه و خلافکارانه‌ مانند پولشویی اقدام به احراز هویت از کاربران خود می‌کنند تا در صورت هر گونه مشکل و یا مسئله‌ای هنگام خرید سکه و یا فروختن آن بتوانند به خوبی جلوی بروز این نوع از معضلات را بگیرند و از طریق قانونی پیگیری‌ها اساسی را انجام دهند.

بیت کوین یک نوآوری در عرصه درآمدزایی است. بیت کوین‌ها سکه‌های دیجیتالی هستند که از طریق اینترنت قابل ارسال می‌باشند. در مقایسه با سایر گزینه‌ها بیت کوین‌ها مزایای فوق‌العاده‌ای دارند. بیت کوین مستقیما از طریق شبکه به شخص دیگری بدون نیاز به بانک منتقل می‌شود. این بدین معنی است که هزینه‌ها بسیار پایین می‌آیند. بیت کوین‌ها در هر کشوری قابل استفاده هستند. چندین صرافی ارز دیجیتال معتبر وجود دارد که می‌توانید از طریق آن بیت کوین‌ها را بخرید و بفروشید.
بیت کوین شما در کیف پول دیجیتالی بر روی رایانه و یا تلفن همراه شما نگهداری می‌شود. ارسال بیت کوین به آسانی ارسال ایمیل است و شما می‌توانید هر چیزی را با بیت کوین خریداری کنید. شبکه بیت کوین توسط افرادی به نام معدنچی تامین می‌شود. ماینرها به دلیل تایید معاملات، از بیت کوین‌های تازه تولید شده پاداش دریافت می‌کنند. بیت کوین‌ها بستر کاملا جدیدی را برای نوآوری‌ها باز می‌کنند. وقتی همه به یک بازار جهانی دسترسی داشته باشند، ایده‌های عالی شکوفا می‌شوند. استفاده از بیت کوین راهی عالی برای به حداکثر رساندن کارمزد معاملات است. از مزایا و سودی که بیت کوین به همراه دارد، می‌توانید کسب و کار جدیدی راه‌اندازی کنید.

چرا صرافی ارزهای دیجیتال اهمیت دارد؟

در دنیای امروز ما، پول به اشکال مختلفی اعم از اوراق قرضه، فلزات گران‌بها، کارت‌های بانکی، املاک و مستغلات و غیره وجود دارد. تا زمانی که طرفین استفاده کننده متقابلا در مورد ارزش پول توافق کنند، پول کار خود را انجام می‌دهد. به روش‌های مختلف می‌توان درآمد کسب کرد. محبوب‌ترین و آسان‌ترین راه خرید و فروش ارزهای دیجیتال، صرافی ارزهای دیجیتال است که به عنوان یک سرمایه‌گذاری بلند مدت ارزش دارد. بیت کوین یک مبادله آنلاین است که به فناوری متکی است. بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتالی به صورت دیجیتالی استخراج شده و از طریق کیف پول هوشمند رد و بدل می‌شوند و با استفاده از سیستم‌های مختلف نگه داشته می‌شوند.
بهترین راه برای ورود به بازار ارزهای دیجیتال انتخاب صرافی ارز دیجیتال معتبر است، این سرمایه‌گذاری به اطلاعات صحیح نیاز دارد. استفاده از اطلاعات مشاوره بیت کوین برای موفقیت در این مسیر بسیار مفید است. ارز دیجیتالی آینده مبادله پولی محسوب می‌شود. امروزه بیت کوین موفق‌ترین ارز دیجیتالی است، با این وجود در این مسیر موانعی وجود دارد، علیرغم محبوبیت اخیر بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتالی، هنگام سرمایه‌گذاری هک کردن یک خطر جدی است، زیرا هیچ راهی برای بازیابی بیت کوین‌های گمشده یا سرقت شده شما وجود ندارد. بسیاری از گزارش‌ها حاکی از آن است که بسیاری از خریداران سرمایه‌گذاری خود را در صرافی‌های جعلی از دست داده‌اند.
بنابراین انتخاب صرافی ارز دیجیتالی معتبر و مطمئن برای سرمایه‌گذاری اهمیت ویژه‌ای دارد. علاوه بر هک کردن، درصد میزان کلاهبرداری در بازار بیت کوین و ارزهای دیجیتالی زیاد است. خریداران و فروشندگان برای تجارت بیت کوین به صورت آنلاین به دنبال صرافی‌های ارز دیجیتال هستند، اما از زمان افزایش محبوبیت آن‌ها، برخی از این صرافی‌ها می‌تواند جعلی باشد. این عدم امنیت خطر بزرگی را برای سرمایه‌گذاران ایجاد می‌کند. استفاده از صرافی ارزهای دیجیتال فواید زیادی دارد، مهمترین موارد عدم تمرکز و سرعت انتقال ارز بیت کوین است. انتخاب یک صرافی ارز دیجیتالی معتبر از هرگونه دستکاری مصون است. نقل و انتقالات بلافاصله رزرو می‌شوند و بدون نیاز به اشخاص ثالث، نقل و انتقالات امکان‌پذیر می‌شود.
با مبادله ارزهای دیجیتالی در صرافی‌های ارز دیجیتال بلافاصله خریداران با فروشندگان متصل می‌شوند. بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتالی را می‌توان به مدت 24 ساعت و 7 روز در هفته معامله کرد. این ویژگی یکی از مهمترین مزایای آن به شمار می‌آید، زیرا بیت کوین یک ارز بسیار پویا است. با امکان مبادله فوری، سد زمان هیچ معنی ندارد. برخلاف نقل و انتقالات بانکی، معاملات بیت کوین قابل برگشت نیست. بنابراین، هنگام انجام نقل و انتقالات و عملیات روی وجوه، بسیار محتاط باشید. شما می‌توانید کیف پول Bitcoin را طی چند ثانیه باز کنید، آدرس کیف پول گیرنده برای انجام معامله کافی خواهد بود. با این حال، به خاطر داشته باشید که هر تراکنش بطور دائم و عمومی در شبکه ذخیره می‌‍شود. این بدان معنی است که هر کس می‌تواند تعادل کیف پول خاص را مشاهده کند. اما تا زمانی که خودمان اطلاعات خود را فاش نکنیم، آن‌ها به صورت عمومی قابل مشاهده نیستند.

صرافی ارز دیجیتال در ایران

امروزه ارز دیجیتال و بیت کوین طرفداران زیادی پیدا کرده است. در واقع بیت کوین این امکان را به افراد می‌دهد تا از ورای شخصیت‌ها و دولت‌ها به مبادله ارز و کالا بپردازند و تجارت خود را گسترش دهند. با توجه به اینکه در استفاده از پول به صورت فیزیکی محدودیت‌هایی وجود دارد، افراد به دنبال روش‌هایی بودند که بتوانند نوع دیگری از پول را تولید کنند که با استفاده از آن به راحتی به مبادله کالا با کالا و ادامه خریدهای خود و یا تجارت بپردازند.
در واقع افراد رویایی در سر داشتند که با استفاده از ارزهای دیجیتالی محقق شده است که در آینده می‌تواند پول رایج مردم باشد. در کشور ما ارزهای دیجیتالی توانسته است محبوبیت زیادی پیدا کند، صرافی ارز دیجیتال در ایران به صورت گسترده در حال فعالیت است و خدمات خوبی را به کاربران ارائه می‌دهند.
صرافی ارز دیجیتال در ایران با هدف تسهیل در خدمات راه‌اندازی شده است. در صرافی ارز دیجیتال در ایران انواع ارزهای دیجیتالی خرید و فروش می‌شوند و صرافی در قبال خدماتی که ارائه می‌دهد مبلغی را به آن کارمزد دریافت می‌کند.
یکی دیگر از ساده‌ترین روش‌هایی که می‌توان با استفاده از آن بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتالی را تهیه کرد خرید از صرافی‌های ارز دیجیتال ایران می‌باشد، با استفاده از کارت‌های اعتباری می‌توان برای خرید بیت کوین اقدام کرد. با این حال اگر برای ورود به دنیای ارزهای دیجیتالی به اطلاعات بیشتری نیاز دارید، استفاده از اطلاعات و تجربیات مشاور خرید بیت کوین می‌تواند برای شما مفید باشد.
صرافی ارز دیجیتال ایران هم خریدار است هم فروشنده و در این بین درصدی از معامله را به عنوان کارمزد کسر می‌کند. در واقع صرافی به عنوان یک واسطه و تسهیل‌گر عمل می‌کند. خریدار با مشاهده‌ی قیمت‌های مختلف برای خرید انواع ارزهای دیجیتالی اقدام می‌کند.

صرافی ارز دیجیتال ایران

مزایای خرید و فروش از صرافی‌های ارز دیجیتال

بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتالی عمیق‌ترین اختراعات دوره مدرن هستند.تعدادی از افراد در حوزه‌ی ارزهای دیجیتال شکست خورده‌اند اما تعداد بیشتری از آن‌ها با مشورت با افراد آگاه در این زمینه موفق شده‌اند. طبیعتا ارزهای دیجیتال و بیت کوین امکانات عظیمی را برای ایجاد ثروت در اختیار افراد قرار داده است که موجب جلب توجه مثبت یا منفی به سمت بازار ارزهای دیجیتالی شده است. برای صنعت بلاکچین این موضوع به نوعی فراتر رفته است. تعداد زیادی از کلاهبرداران با انواع طرح‌های مختلف افراد زیادی را گول می‌زنند. اما با وجود آن، بازار بیت کوین دارای قوانینی است که با رعایت آن می‌‌توان از گزند کلاه‌بردارن در امان بود. از مکان‌های مناسب برای خرید و فروش سایر ارزهای دیجیتالی، صرافی ارزهای دیجیتال است که محیطی امن و مناسب برای کاربران دارد.
برای راحتی و در دسترس بودن، کاربران نیاز به نرم افزارهایی به نام کیف پول دارند. در عصر جدید انواع کیف پول‌های الکترونیکی برای ذخیره، نگهداری و ارسال بیت کوین وجود دارد. انواع متعددی کیف پول‌های بیت کوین وجود دارد که این امکان را فراهم می‌کند تا بتوانید در پلتفرم‌های مختلف از آن‌ها استفاده کنید. بیت کوین یک ارز دیجیتالی است که امروزه بسیار رواج یافته است. بیت کوین، براساس تکنولوژی بلاک چین است که داده‌ها و اطلاعات به صورت گروهی نگهداری می‌شود و بین شرکت کنندگان شبکه بلاک چین به اشتراک گذاشته می‌شوند. کوین‌ها به بلاک چین عمومی وصل هستند و هرکسی این امکان را دارد که به شبکه متصل شود و در آن شرکت کند. بیت کوین‌ها قابلیت‌های زیادی دارند. به عنوان کسی که می‌خواهد از ارزهای دیجیتال استفاده  کند باید به دنبال مکان امنی برای خریداری ارزهای دیجتال و فروش آن‌ها باشد، صرافی ارز دیجیتال معتبر چنین فضایی را برای افراد فراهم کرده است.
پس از پیدا کردن صرافی ارزهای دیجیتال معتبر می‌توانید هر مقدار ارز دیجیتال را بخرید و یا هر نوع ارزهای رمز پایه را مبادله کنید. در حقیقت چند نوع ارز مبادله دیجیتالی وجود دارد که شما با آن‌ها رو به رو هستید. به این ترتیب که جوانب مثبت و منفی هر کدام از آن‌‌ها با یکدیگر متفاوت است. اولین نوع مبادله در بستر وب سایت‌هایی است که خریدار و فروشنده هر یک از ارزهای رمزنگاری خاص را به شما متصل می‌کنند و برای این اتصال افراد هزینه‌ی کمی پرداخت می‌کنند.
راه دیگری که می‌توانید ارزهای رمز پایه را بخرید و بفروشید از طریق تجارت مستقیم است. منافع اصلی چنین مبادله‌ این است که فروشنده نرخ مبادله را برای معاملات خود تعیین می‌کند. به این ترتیب ممکن است برای یک فروشنده، یک نرخ ارز برای معاملات در نظر گرفته شود. راه دیگری که برای خرید و فروش ارزهای دیجیتالی وجود دارد با استفاده از صرافی ارزهای دیجیتالی است. به این ترتیب صرافی ارزهای دیجیتال نرخ ارزهای دیجیتال را تعیین می‌کند. بیت کوین رهبر بازار ارزهای دیجیتال است که طی چند سال اخیر رشد صعودی خوبی داشته است.

شما می توانید پیش بینی روزانه قیمت بیت کوین را در صفحه پیش بینی سایت فیس ارز مشاهده نمایید.

صرافی ارز دیجیتال اصفهان

بهترین صرافی ارز دیجیتال اصفهان را انتخاب کنید

پول‌های دیجیتالی همان بیت کوین‌ها هستند که توسط یک سری از روش‌های رمزگذاری، ایجاد شده‌اند و ارزش خود را در مدت زمان ذخیره می‌کنند. صرافی ارز دیجیتال اصفهان بازار امنی برای خرید و فروش بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتالی است. از مزایای صرافی ارز دیجیتال اصفهان، سرعت بالا، سهولت در استفاده و کارمزدهای پایین است که کاربران زیادی برای سرمایه‌گذاری امن، خرید و فروش ارزهای دیجیتالی از آن استفاده می‌کنند. صرافی بیت کوین یک بازار دیجیتالی است که معامله‌گران، بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتالی را خرید و فروش می‌کنند.
صرافی ارز دیجیتال اصفهان یک بستر آنلاین است که به عنوان واسطه بین خریداران و فروشندگان عمل می‌کند. برای سرمایه‌گذاری امن در صرافی ارزهای دیجیتال استفاده از اطلاعات کارشناسان تیم حرفه‌ای فیس ارز می‌تواند در این مسیر به شما کمک کند. تلاش برای تقویت امنیت، اطمینان از سطح بالای پشتیبانی از مشتری و ارائه فرصت‌های جدید برای کاربران از مزیت‌های صرافی ارزهای دیجیتال معتبر است. برای اینکه بتوانید یک مبادله آنلاین مطمئن داشته باشید لازم است بهترین صرافی ارز دیجیتال اصفهان را انتخاب کنید. اطمینان حاصل کنید که داده‌های شما در صرافی ارزهای دیجیتال به افراد دیگر فاش نمی‌شود.
بنابراین اثبات ایمنی از مهم‌ترین ویژگی‌ها برای انتخاب صرافی ارز دیجیتال اصفهان است. علاوه بر این، احراز هویت دو عاملی، محافظت در برابر ضد هکر و استفاده از آدرس‌های چند بیتی مبادله‌ی بیت کوین را قابل اعتمادتر می‌کند. کیفیت پشتیبانی برای مشتریان و دریافت پاسخ سؤالات همیشه نشانگر کیفیت کار است. هر یک از اعضای تیم پشتیبانی صرافی ارز دیجیتال اصفهان آموزش‌های فشرده طراحی شده را با دقت گذرانده‌اند تا بتوانند با هرگونه مسائل احتمالی مقابله کنند. مبادلات دیجیتال بسیار مختلفی وجود دارد که برخی از آن‌ها نسبت به سایرین قابل اعتمادتر هستند.

صرافی غیر متمرکز ارزهای دیجیتال چیست؟

حتما شما هم در دنیای ارزهای دیجیتال با عبارت «صرافی غیرمتمرکز» یا «Decentralized cryptocurrency exchange» برخورد کرده‌اید و از خودتان پرسیده‌اید که چه تفاوتی بین صرافی غیر متمرکز با صرافی متمرکز هست؟

به زبان ساده باید گفت در صرافی متمرکز  شخص سومی به عنوان «صرافی» مستقیماً معاملات را رصد می کند  و معاملات در کیف پول ها صرافی  جابجا می شوند. ولی در صرافی های غیر متمرکز شخص سومی وجود ندارد  وکاربران بدون نیاز به اینکه ارزهای و یا وجوه خود را به کیف پول صرافی منتقل کنند، مستقیما به صورت (P2P) می‌توانند با استفاده از بلاکچین و قراردادهای هوشمند(ربات ها)، معاملات خود را انجام دهند.

محاسن صرافی های متمرکز چیست؟

از جمله محاسن صرافی های متمرکز  می توان به نقد شوندگی سریع، تنوع و پشتیبانی از انواع ارزها، سرعت بالای معاملات و هزینه های تراکشن کمتر، به نسبت صرافی غیر متمرکز  اشاره کرد.

معایب صرافی های متمرکز چیست؟

احتمال دارد که صرافی متمرکز کلاهبرداری کند و دارایی های موجود افراد در صرافی را به سرقت ببرد.

احتمال دارد که صرافی متمرکز دارایی برخی از افراد را به دلایل مختلف بلوکه کند.

احتمال دارد که صرافی متمرکز هک شود و آن مقدار دارایی افراد که داخل کیف پول صرافی هست، از دست برود.

احتمال دارد که صرافی متمرکز در روند معاملات دخالت کند و قیمت ها را عمداً کم و یا زیاد کند.

احتمال دارد برخی از صرافی متمرکز در ارائه خدمات به کاربران برخی دیگر از کشورها محدودیت قائل شوند. به عنوان مثال مبحث احراز هویت در صرافی‌های متمرکز اجباری است.

محاسن صرافی های  غیرمتمرکز چیست؟

برای فعالیت در صرافی‌های غیر متمرکز نیازی به وارد کردن اطلاعات شخصی نیست و تنها افراد می‌توانند با اتصال یک کیف پول از خدمات یک صرافی غیرمتمرکز(Dex)استفاده کنند.

معایب صرافی‌های غیرمتمرکز چیست؟

ازجمله معایب صرافی غیر متمرکز می توان به کندی شبکه و پشتیبانی از تعداد کمی از ارزهای دیجیتال و نقدینگی پایین به علت حجم پایین معاملات اشاره کرد. البته با توجه به افزایش استقبال عمومی از صرافی های غیر متمرکز، مسئله کندی شبکه در حال بهبود است.

مراحل کار در صرافی غیر متمرکز چگونه است؟

کار با صرافی غیر متمرکز بسیار ساده و کارکردن با همه‌ی آنها تقریباً یکسان است.

به طور کلی روش کار به این صورت است که درابتدا یک صرافی غیر متمرکز را انتخاب می کنید و در ادامه از قسمت Connect to a wallet یک کیف پول به صرافی غیرمتمرکز متصل می کنیم. در مرحله بعد در قسمت Swap نوع و مقدار ارز موجود در کیف پول و نوع توکن مورد تقاضا را انتخاب و  در نهایت دکمه SWAP را می زنیم. با این کار سفارش شما ثبت و درخواست شما توسط قرارداد هوشمند اجرا می شود.

در حال حاضر بیش از 70صرافی غیر متمرکز در زمینه کریپیتوکارنسی ها فعال هستند.

صرافی ارز دیجیتال ایران

جدیدترین مقالات مرتبط با ارزهای دیجیتالی

عدم تاثیر تراکنش در ارز‌های دیجیتال

عدم تاثیر تراکنش در ارز‌های دیجیتال چگونه است؟

عدم تاثیر تراکنش البته باید دقت داشت که تراکنش ایجاد شده در این مر…
پیدایش ارز‌های دیجیتالی

پیدایش ارز‌های دیجیتالی چه داستانی دارد؟

چرا ارز‌های دیجیتالی نسبت به پول تعریف متفاوت دارند؟ ابتدا ب…

';