بازار بیت کوین

بازار بیت کوین و تراکنش‌های بیت کوین یکی از روش‌های جدیدی است که در بیشتر کشور‌ها شیوع پیدا کرد و بیشتر افراد نیز از آن استفاده می‌کنند در این شرایط است که بیشتر دولت‌ها نیز از به وجود آمدن بازار بیت کوین به صورت عمومی حالت‌های نگران کننده‌ای را به خود گرفته‌اند.

استفاده از بیت کوین به صورت خصوصی

با این حال برخی از دولت‌ها نیز تصمیم گرفته‌اند که خود به صورت خصوصی از بیت کوین استفاده کنند با این حال می‌توان گفت یکی از حالت‌هایی است که به صورت غیر قانونی انجام خواهد گرفت.
در این زمان است که می‌توان گفت حالت خصوصی برای بیت کوین باعث می‌شود که به موارد غیرقانونی در این حالت دسترسی پیدا کرد، بنابراین می‌توان گفت که بیشتر افراد از این روش به صورت عمومی استفاده می‌کنند و بسیار واضح است.

با این حال دولت می‌تواند با حالت خصوصی برای به دست آوردن ارز به راحتی بتواند به رمز‌های پایه‌ای که برای این کار انجام شده است دسترسی داشته باشد. بنابراین به راحتی می‌تواند به ارز‌هایی که ایجاد شده است به راحتی دسترسی داشته باشد و آن‌ها را در زیر سیطره خود قرار دهد، در این زمان است که می‌توان گفت این حالت از خصوصی شدن بیت کوین به نفع مردم نخواهد بود.

برخی از کشور‌های اروپایی این کار را انجام داده‌اند و دولت‌های آن‌ها از این روش به صورت خصوصی استفاده کرده است و به راحتی می‌تواند به ارز‌هایی که ایجاد شده است دسترسی داشته باشد.

بازار بیت کوین و قانونمندی آن

برخی از کشور‌ها زمانی که بیت کوین به وجود آمد بعد از مدتی که از آن استفاده شد آن را به صورت قانون برای کشور‌های خود ایجاد کردند که این قانون نیز از بند‌های خاص خود تبعیت می‌کرد.

حتی این قانون برای هر کشوری که می‌خواست از این روش به صورت قانونی استفاده کند نیز بسیار متفاوت بود با این حال می‌توان گفت که تعداد کمی از کشور‌ها توانستند که این روش را به صورت قانون ایجاد کنند.

سکه بیت کوین

با این حال بیشتر افرادی که از بیت کوین استفاده می‌کنند به این دلیل است که بیت کوین در اختیار دولت قرار داده نشده است در این شرایط است که می‌توان گفت به راحتی می‌توان از بیت کوین استفاده کرد. اگر قوانین بازار بیت کوین را بدانید سودآوری سریع با استفاده از بیت کوین قطعی خواهد بود، برای آشنایی با بازار بیت کوین استفاده از اطلاعات مشاوره بیت کوین سودمند است.
در این صورت است که بیت کوین توانست طرفداران زیادی را به دست آورد با این حال می‌توان گفت که بیت کوین زمانی که زیر سیطره دولت قرار بگیرد و برای آن قوانینی وضع شود به سرعت از میزان طرفداران آن کاسته می‌شود.

زیرا رنگ و بوی قانونی برای آن در نظر گرفته می‌شود با این که زمانی که به صورت عمومی از آن استفاده شود مشکلی از نظر قانونی برای آن وجود نخواهد داشت. خرید و فروش ارزهای دیجیتال در صرافی ارز دیجیتال خیال شما بابت تراکنش‌های بیت کوین را راحت می‌کند.

اما می‌توان برای این روش نیز مشکل تراشی کرد و البته این حالت برای هر کشوری می‌تواند متفاوت باشد در این زمان است که می‌توان گفت برای این کار بهتر است که فرهنگ‌هایی را که در هر کشوری وجود دارد را مورد بررسی قرار داد.

با این حال می‌توان گفت که در نهایت دولت است که از تمامی رمز‌هایی که ایجاد شده است اطلاع خواهد داشت و می‌تواند بر روی آن‌ها نیز تسلط زیادی داشته باشد. در نهایت نیز دولت تمامی رمز‌هایی را که به دست مردم ایجاد شده است را به نام خود می‌داند در این زمان است که می‌توان گفت دست‌های دومی نیز در این کار به وجود می‌آید. بنابراین تا زمانی که از این روش به صورت عمومی و برای همه استفاده می‌شود و دولت نیز هیچ گونه دخالتی در آن نداشته باشد می‌توان گفت که بازار استفاده از آن نیز داغ خواهد بود و بیشتر افراد نیز از آن استفاده می‌کنند.

ترامپ و روند بیت کوین

مثالی برای بیت کوین و قانونمندی آن توسط دولت

می‌توان این حالت را با یک مثال در این زمینه روشن کرد. می‌توان گفت که برای مثال می‌توان پادشاهانی را در نظر داشت که زمین‌هایی را که کشاورزان در آن محصولات خود را ایجاد می‌کنند را در دست دارد یعنی این که مالک تمامی زمین‌هایی است که در اصل از کشاورزان است.

بنابراین پادشاه تمامی زمین‌های خود را به کشاورزان خود اجاره داده است در صورتی که زمین‌ها از خود کشاورزان است در این صورت است که باید کشاورزان تمامی محصولاتی را که به دست می‌آورند و آن را به فروش می‌رسانند به میزان مساوی از آن را به پادشاه بدهند. این در قبال اجاره‌ای است که برای زمین در نظر گرفته می‌شود در این شرایط است که کشاورز هیچ گونه اختیاری نخواهد داشت.

با این حال زمانی که کشاورز کار‌هایی را که برای زمینی که از خود اوست و به عنوان اجاره بر روی آن کار می‌کند را به درستی انجام ندهد باعث می‌شود که از طرف پادشاه تمامی زمین‌هایی که تا آن زمان از آن محصول برداشت می‌کرده است را از دست بدهد. در این زمان است که هیچ گونه راه حلی برای کشاورز باقی نخواهد ماند. بنابراین روش بیت کوین نیز به این صورت است که زمانی که در دست دولت باشد نمی‌توان گفت که صاحب اصلی این ارز چه کسی می‌تواند باشد و در نهایت نیز به دولت برخواهد گشت. زیرا طبق قوانینی است که برای دولت نیز در نظر گرفته شده است و در نهایت نیز به نفع دولت به اتمام خواهد رسید.

در این زمان است که می‌توان گفت دولت به راحتی می‌تواند به تمامی رمز‌های پایه و همین طور تمامی ارز‌هایی که ایجاد شده است به راحتی دسترسی داشته باشد. جدای این که دسترسی‌های خوبی را می‌تواند داشته باشد می‌تواند به میزان زیادی نیز آن را تحت مالکیت خود قرار دهد البته تمامی این موارد به قانون‌هایی که در هر کشور وجود دارد می‌تواند متفاوت باشد. برخی از کشور‌ها هنوز نیز استفاده از بیت کوین را برای کشور خود به رسمیت نشناخته‌اند و استفاده از این روش هنوز به دست دولت نیفتاده است.

بنابراین می‌توان گفت که تا زمانی که بیت کوین در دست افراد است می‌تواند از آزادی عمل بیشتری برخوردار باشد و میزان ارز‌هایی که ایجاد می‌شود برای هر فرد با استفاده از رمزی که دارد به صورت خصوصی ایجاد شود و هیچکس نیز نمی‌تواند به آن دسترسی داشته باشد و یا آن را مورد استفاده قرار دهد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *