آینده ارزهای دیجیتال

اگر پنج سال پیش در مورد آینده ارزهای دیجیتال از یک متخصص فناوری سؤال می‌کردید، احتمالا در خوش بینانه ترین حالت ممکن به شما می‌گفت که آینده ارزهای دیجیتال نابودی است و بهتر است که روی آن سرمایه گذاری نکنید. اما همه شاهد رشد ناگهانی و چند صد برابری بیت کوین و یک شبه ره صد ساله طی کردن برخی از سرمایه گذاران این ارز بودیم.

پیش بینی آینده ارزهای دیجیتال

 

راستش را بخواهید، مثل همان 5 سال پیش، امروز هم پیش بینی آینده ارزهای دیجیتال کار واقعا سختی است. یک مدیر موفق در مورد رشد آنها خبر می‌دهد و فرد معتبر دیگری تاریخ انقضای بیت کوین را تعیین می‌کند. اما در این بین، فقط یک چیز واضح است: آینده ارزهای دیجیتال آینده روشنی است.
این موضوع را می‌توان به راحتی از سرمایه گذاری شرکت‌های بزرگی مثل فیسبوک و تلگرام و بقیه سازمان‌های مطرح دولتی و خصوصی متوجه شد.

همانطور که گفتیم پیش‌ بینی‌های زیادی پیرامون آینده ارزهای دیجیتال شده، اما در ادامه سعی می‌کنیم معتبرترین آنها را برای شما بازگو کنیم:

1_ جایگزینی با پول ملی کشورها

به تازگی وجه رایج برخی از کشورهای جهان مثل ونزوئلا و آرژانتین به شدت با کاهش روبرو شده است. این موضوع می‌تواند بهانه مناسبی باشد که مردم آنها به جای استفاده از این پول‌های کم ارزش، به سمت بیت کوین یا دیگر ارزهای دیجیتالی روی بیاورند.
مطمئنا معاوضه یک کیلو میوه با چند واحد ارز دیجیتال حس بهتری نسبت به معاوضه آنها با یک چمدان پول کم ارزش دارد! با این حال، خرید و فروش ارزهای دیجیتال باید در صرافی ارز دیجیتال معتبر انجام گیرد.

2_ کاهش قدرت سیستم بانکی جهانی

کابوس بزرگ بانکداران دولتی و خصوصی در جهان، که درمورد آن در پیش‌ بینی های انجام شده آینده ارزهای دیجیتال صحبت می‌شود، کاهش قدرت بانک‌های جهانی و تقسیم این قدرت بین مردم است.
در مورد این موضوع باید منتظر گذشت زمان باشیم و ببینیم که کدام بانک‌ها با قدرت گرفتن ارزهای دیجیتال از بین می‌روند و کدام‌شان با آن سازگاری پیدا می‌کنند.

3_ شکستن حباب

دقیقا مانند شکستن “حباب دات کام”، که در آن شرکت‌های بسیاری که در سطح وب فعالیت داشتند، به ناگهان ورشکسته شدند، پیش بینی می‌شود که حتی تا بیشتر از 90 درصد ارزهای دیجیتال در آینده و با شکستن حباب، از بین بروند.
این رخداد را می‌توانیم به شکست استارتاپ‌های ریز و درشت که به صورت  ناگهانی به وجود آمدند و شکست خوردند هم تشبیه کنیم.

4_ کاهش محدودیت‌ها

مطمئنا با وجود همه گیر شدن ارزهای دیجیتال و با توجه به تکنولوژی پیشرفته این نوع پول، دولت‌های زیادی مجبور می‌شوند که برای استفاده صحیح از آن، محدودیت‌هایی که در مقابل آن قرارداده‌اند را حذف کنند.

کلام اخر، آینده ارزهای دیجیتال

شاید بیشتر از نیمی از شما عزیزان فقط برای مطالعه در مورد آینده بیت کوین وارد این صفحه از سایت شده باشید. باید بدانید که آینده آینده ارزهای دیجیتال واقعا مبهم است. در یکی از پیش بینی‌ها، گفته شده که قیمت این ارز تا 20 برابر رشد می‌کند و در پیش بینی دیگری که توسط “نایجل گرین”، مدیر موسسه deVere انجام شده، گفته می‌شود که: در 10 سال آینده ارزش ارزهای دیجیتال تا 5 هزار برابر رشد می‌کند اما در این بین ارزهای قدیمی مثل بیت کوین با کاهش ارزش و قیمت روبرو خواهند شد.

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *