شبکه‌های بیت کوین

به نظر می‌رسد برای اینکه بتوانیم برای انجام هر کاری، آن را به خوبی به انجام برسانیم بهتر است که برای آن کار چارچوب‌هایی را تعیین کنیم که این چارچوب‌ها می‌تواند قوانینی را نیز تشکیل دهد.
استفاده از قوانین در مواردی که مسائل مالی در آن وجود دارد می‌تواند بسیار مهم باشد، زیرا از برخی فساد‌ها جلوگیری می‌کند و مانند جنگل، بی سروسامان می‌شود.
در این بین برخی از قوانین هستند که دارای ویژگی‌های خاص خود هستند و ناشی از کمبود مواردی بوده است که اگر در آن زمان وجود داشت، مشکلات کمتر ایجاد می‌شد.
در واقع می‌توان گفت که برخی از قوانین از تجربه افرادی ناشی می‌شود که به صورت مداوم در کاری بوده‌اند و پیچ و خم‌ها، معایب و مزایای آن را فرا گرفته‌اند.
استفاده از قوانینی که با تجربه‌ها برای چیزی پیشنهاد می‌دهند، می‌تواند از بروز مشکلاتی که در گذشته رخ داده است جلوگیری به عمل بیاورد.
استفاده از این موارد برای افرادی که دارای تجربه‌های ناکافی در این زمینه هستند نیز می‌تواند به آن‌ها کمک کند که هیچ وقت به اشتباهات گذشتگان خود دچار نشوند.
پایبند بودن به قوانینی که با تجربه‌ها وضع کرده‌اند برای جوان‌ها مقداری مشکل می‌باشد، زیرا آن‌ها نتیجه عمل نکردن به قوانین را در یافته‌اند، اما افرادی که تجربه کمتری دارند، ممکن است که مدام در سر راه آن‌ها وسوسه‌های برای شکستن قوانین وجود داشته باشد، البته در شبکه‌ای مانند شبکه‌های بیت کوین که شبکه‌ای غیر متمرکز می‌باشد، هر فردی می‌تواند قوانین خود را داشته باشد و با استفاده از آن تبادلات ارزی خود را مدیریت نماید.

صرافی ارز دیجیتالیدر این بین فردی به نام اسکات ملکر وجود دارد که یک سری قوانین را برای خود ایجاد کرده است و یکی از پر سابقه‌ترین افراد در شبکه‌های بیت کوین می‌باشند و به افرادی که قصد تبادل ارزی در بیت کوین را دارند، پیشنهاد می‌کند که از این قوانین پیروی نمایند که در نتیجه می‌تواند برای آن‌ها سودآور باشد.
لیستی که آقای اسکات ملکر به آن پایبند است، شامل مواردی 11 گانه می‌باشد که تا به امروز یکی از کامل‌ترین لیست‌ها برای تبادلات بیت کوین می‌باشد که نشان از این می‌دهد که شکست آنقدر‌ها هم تلخ نیست و مهم این است که آیا اشتباهات را دوباره تکرار می‌کنیم یا خیر؟
پرونده هر مبادله بعد از اتمام بسته شود.
افرادی که در شبکه‌های بیت کوین عضویت دارند، عموما به منظور دریافت سود زیادی به بیت کوین پیوسته‌اند و در صورتی که در معاملات خود، مخصوصا معاملات اولیه، عاقلانه عمل نکنند ممکن است که ظرف مدت کوتاهی زمین بخورند.
در واقع بعد از انجام هر مبادله تمامی پرونده‌های مربوط به آن بهتر است که بسته شود و دلیلی برای ورود مجدد وجود ندارد، این کار باعث می‌شود که در مبادلات بعدی، تمرکز شما روی همین مبادله‌ای باشد که انجام می‌دهید و در صورتی که این کار را انجام ندهید، ممکن است که روی مبادلات بعدی اثرگذار باشد، در واقع می‌توان به این نکته اشاره کرد که گذشته‌ها، گذشته است.
ورود احساسات به دنیای خشک مبادلات ارزی سبب می‌شود که بسیاری از افراد در این راه شکست بخورند و برای جبران بخشی از خسارت‌هایی که در مبادلات گذشته متوجه آن‌ها شده است، دست به کارهایی بزنند که عواقب بدی را به دنبال دارد.

شبکه‌های بیت کوینالبته این کار در حرف بسیار آسان است اما در عمل کمی سخت می‌باشد و ممکن است که انسان وسوسه شود که ضرر‌های گذشته را با سود‌های آینده جبران کند که این کار می‌تواند منجر به این مورد شود که سود‌های آینده نیز در آتش طمع و احساس بسوزند و به خاکستری از ضررهای گذشته تبدیل شوند.

آخر هفته‌های بدون بیت کوین

یکی از اشتباهاتی که بیت کوینی‌ها انجام می‌دهند این است که برای آن‌ها، کسب درآمد از تراکنش‌های بیت کوین به نوعی به یک شغل دوم تبدیل شده است و برای اینکه اوقات فراغت خود را پر نمایند، روی به این کار آورده‌اند و به همین دلیل بیشتر یا همه تبادلات ارزی خود را به آخر هفته‌ها که از شغل اول خود فارغ شده‌اند می‌اندازند.
در حالی که این کار بسیار اشتباه می‌باشد و به دلیل اینکه آخر هفته‌ها، این بازار از ثبات خوبی برخوردار نیست، افراد سعی می‌کنند که در مقیاس‌های کوچک این مبادلات را انجام دهند.
به نظر می‌رسد که استفاده از آخر هفته‌ها برای انجام مبادلات ارزی کار نادرستی باشد و با استفاده از این موضوع افرادی که به دنبال سود زیاد هستند، از غفلت افراد بی تجربه استفاده نمایند و آن‌ها را در معامله شکست دهند.
روند بی ثباتی که در شبکه‌های بیت کوین در آخر هفته وجود دارد می‌تواند برای معاملاتی که حجم زیادی ندارند، مشکل زا باشد.
در واقع بهتر است که از آخر هفته‌های خود لذت ببرید و این موضوع را به زمان‌هایی دیگر مانند اواسط هفته موکول کنید تا بتوانید با ثبات‌تر در صرافی ارز دیجیتالی به مبادلات ارزی خود بپردازید.

مشاور خرید بیت کوین

جمعه برای خانواده است نه فارکس

برای افرادی که از تجربه کافی برخوردار نیستند، انجام مبادلات ارزی در روز جمعه می‌تواند به منزله توری باشد که آن‌ها را به دام افرادی می‌اندازد که حرفه‌ای هستند و از این فرصت برای سود بیشتر استفاده می‌کنند.
در واقع افرادی که تجربه بیشتری دارند در مورد روند نوسانات در روز جمعه اطلاع دارند و از بی اطلاعی افرادی که تازه کار هستند استفاده می‌کنند و برای اینکه بتوانند راحت‌تر سود کسب کنند در روزهای جمعه در کمین می‌نشینند.

اگر تنها یک نوع از ارزها و دارایی‌ها را مورد توجه قرار داده‌اید و تمامی معادلات ارزی خود را روی محور این ارز قرار داده‌اید، می‌توان گفت که سخت در اشتباه هستید و بهتر است که ارزها و دارایی‌های دیگر را نیز مورد توجه قرار دهید. برای این منظور و تمرکز بر روی ارزها و دارایی‌های دیگر بهتر است از مزایای مشاوره رایگان بیت کوین بهره‌مند شوید.
در واقع باید تصمیم بگیرید که می‌خواهید به عنوان یک سرمایه گذار وارد کار شوید یا به عنوان یک مبادله گر؟
که در صورتی که به عنوان یک مبادله گر وارد می‌شوید بهتر است که از دلبستگی‌های خود به تیم‌ها، عکس‌ها و دیگر چیزها بکاهید و تنها به فکر معامله‌ای سود آور باشید اما اگر به عنوان سرمایه گذار وارد می‌شوید، می‌توانید این کار را نیز انجام دهید که به عنوان فردی که طرفدار حزبی خاص هستید، روی تیم یا هر چیزی که به آن علاقه دارید، سرمایه گذاری نمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *