خرید و فروش ارزهای دیجیتال

شرکت سامسونگ بزرگترین سازنده تلفن‌های هوشمند جهان از ادغام کیف پول بلاکچین تلفن‌های هوشمند گلکسی با صرافی جمینی (Gemini) خبر داد.

با اتصال کیف پول بلاکچین سامسونگ (Blockchain Wallet on Galaxy smartphones) با برنامه موبایل جمینی، از این پس کاربران می‌توانند ارزهای دیجیتال (به ویژه بیت کوین) را خرید و فروش و از این طریق موجودی حساب خود را در جمینی مشاهده کنند.

همچنین کاربران کیف پول رمزنگاری سامسونگ می‌توانند به طور مستقیم بیت کوین و سایر کریپتوکارنسی‌ها را نگهداری و مبادله کنند.
بر اساس این اطلاعیه، صرافی جمینی اولین صرافی ارز دیجیتال در آمریکاست که با شرکت غول پیکر سامسونگ کره جنوبی شریک شده است.
هم اکنون برای استفاده کاربران، کیف پول بلاکچین سامسونگ و برنامه موبایل جمینی در فروشگاه گلکسی وجود دارد.

Gemini یک صرافی ارز دیجیتال است که از سال 2014 توسط وزارت امور خارجه ایالت نیویورک خدمات مالی اکسچنج (NYSDFS) ارائه می‌دهد و نخستین صرافی مجاز اتر در جهان است. حجم معاملات 24 ساعته صرافی جمینی 20.6 میلیون دلار است.

جولیان ساویر (Jeanine Hightower-Sellitto) مدیر عامل جمینی اخیراً طی مصاحبه‌ای در اروپا اعلام کرد که رکود اقتصادی باعث شده که درک عمومی بهتری از پذیرش فناوری جدید و رمز ارزها نسبت به سرمایه‌گذاری سنتی اتفاق بیافتد.

در این خصوص تاییلر وینکلووس (Tyler Winklevoss) مدیر اجرایی جمینی گفته است که “کریپتو فقط یک فناوری نیست بلکه یک حرکت است”
با ورود شرکت‌های بزرگی مثل سامسونگ به دنیای ارزهای دیجیتال پیش‌بینی می‌شود میزان خرید و فروش ارزهای دیجیتال افزایش پیدا کند.

در ایران هم اخیراً پیشنهاد کانون صرافان برای استفاده از ارز دیجیتال در مبادلات ارزی در حال بررسی است و تصمیمات مهمی گرفته شده است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *